Kim Holden: Bright Side

Titkok. Mindenkinek van egy. 
Némelyik nagyobb, mint a másik. 
És amikor a titkokra fény derül… 
Némelyik meggyógyít… 
Míg más elpusztít.

Kate Sedgwick élete minden, csak nem átlagos. Megrázó veszteségeken és tragédiákon ment keresztül, mégis sikerült megőriznie az optimizmusát, és továbbra is mindenben a szépet keresi (elvégre megvan az oka, miért szólítja Bright Side-nak a legjobb barátja, Gus). Kate erős akaratú, vicces, okos és rendkívül tehetséges zenész. Aki soha nem hitt a szerelemben. Ezért, amikor elhagyja San Diegót, hogy egy kisvárosi főiskolán folytassa tanulmányait Minnesotában, egyáltalán nem számít arra, hogy beleszeret Keller Banksbe. Mindkettejükben fellángolnak az érzelmek.
Mindketten harcolnak ellene. 
Mindketten titkolnak valamit. 
És amikor a titkokra fény derül… 
Némelyik meggyógyít… 
Míg más elpusztít.

Megint csak egy könyv, amiről nem gondoltam volna, hogy ilyen jó lesz. Féltem tőle, féltem, hogy nekem nem fog tetszeni, szerencsére nem így lett.
book, quotes, and bright side képA történet kezdete, hogy Kate elutazik a főiskolára, először a nagynénjével lakik, majd pedig beköltözik a koleszba. Itt van egy ilyen klassz lány, aki jófej mindenkivel és mindenkiben a jót látja. Igazi egyéniség, rengeteg résznél is éreztem, hogy minden embernek ilyennek kellene lennie. Aztán ott van Gus, a legjobb barátja és -hatalmas sóhaj- egy igazi könyves álompasi. Annyira nagyon jó humora volt, olyan jó volt, hogy ennyire szeretik egymást, én tényleg csak olvastam, és azt kívántam bár csak lenne egy Gusom. A barátságuk irigylésre méltó volt. Imádtam, hogy Bright Side-nak hívta, ez is az egyik legjobb ötlet volt az írónótől. Imádtam azt is olvasni, hogyan viselkedett Kate a többi barátjával. Komolyan igazi öröm volt olvasni a könyvet, aztán Keller belépése is sejtettem, hogy valami lesz, és tényleg voltak ötleteim, sejtéseim. Beigazolódott, de ettől még ledöbbentett. Kb úgy a könyv fele után jön egy hatalmas csavar, ami nagyot változtat a könyvön, de én még ettől is nagyon szerettem. Ez a könyv minden szempontból tökéletes volt. Boldogság volt olvasni, és tényleg nagyon jól esett. A kedvenc részem pedig a koncertes volt, imádtam azt.
SPOILER
Kate és Keller párosa is nagyon aranyos volt, de Gus♥ Istenem én Gust annyira szerettem, a legvégén is meghasadt érte a szívem. De ott már mindenkiért.
SPOILER VÉGE
Ha elolvasok egy ilyen könyvet, mindig tehetetlen vagyok, napokkal utána is gondolkodom rajta. A Bright Side egy igazi tanulságos könyv volt. Mikor a főiskolás részeket olvastam arra gondoltam bárcsak én is főiskolára járhatnák. Egyszerűen elvarázsolt milyen boldogsággal hatott ez a könyv én rám is. Gracie, akit csak említésből ismerhettünk meg, biztosan az egyik legjobb szereplő is volt. Imádtam a zenét, ahogyan olvastam a zenéről, szeretem az ilyen könyveket, amelyekben ekkora hangsúlyt kap a zene, bárcsak én is hallhatnám. Imádtam, imádtam mindent. A könyv végére pedig az együtt érzés maradt csak, és az, hogy ez egy fantasztikus történet.
A sorozatnak lesz egy második része, ami Gusról fog szólni, ezt is sejtettem, hogy várható, mivel Gus nem kapott ebben a részben lezárást.
Sok ilyen könyvet még!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Popular Posts