Karácsonyi kívánságlista | Bogprojekt #4


Sziasztok!
Ma elérkezett az e havi Blogprojekt utolsó napja. A mai témánk nem más, mint a karácsonyi kívánságlistánk. Én ennek nagyon örülök, mert már eredetileg is akartam írni egy könyves kívánságlistás bejegyzést. Igazából sosincs semmi különös dolog a kívánságlistámon. Mi mindig azt tartjuk anyuékkal, hogy úgyis mindent megveszünk ha kell, akár karácsony van, akár nem. De persze megint csak anyukámék szerint, hogy ,,neked mindig kell valami'' így most is vannak dolgok, amiket szeretnék a fa alatt látni, nem csak könyvek.

Könyvek, sok könyvet:

A karácsony és a szülinapom az egyetlen olyan alkalmak amikor sok könyvet kaphatok egyszerre, így ezt igyekszem is kihasználni :D Most jó pár könyv van a kívánságlistámon úgy, hogy kezdjünk is bele: 

1. Böszörményi Gyula: Nász és téboly
Hatalmas Ambrózy sorozat rajongó vagyok így nem is kérdés, hogy alig várom a megjelenést és már azt is, hogy olvashassam. Amilyen függővéggel ért véget a harmadik rész, nem nagy titok, hogy már tűkön ülök.

2. Sarah J. Maas: Empire of Storms
Szintén imádom a sorozatot, így ez is egy nagyon vágyott kívánságlista elem. Amióta a múlthónapban elolvastam az előzményt azóta pedig még jobban rákapcsoltam az Üvegtrón világára.

3. Sarah J. Maas: Köd és a harag udvara
Ez az egyik olyan könyv amit már előrendeltem és nagy nehézségek árán ki is találtam, hogy bizony evvel fogok kezdeni. Annyi spoilert kerültem én már el február óta, már annyiszor hittem azt, hogy elgyengülök és elolvasok mindent... De kibírtam, és majd megöl a kíváncsiság, hogy meg tudjam mit tesz Tamlin!!

4. Colleen Hoover: It Ends with Us
Fantasztikus a borító, így azt érzem, hogy már ez miatt is kell a polcomra. Ez mellett pedig csak jó értékelést olvastam róla úgy, hogy nem véletlenül kívánságlistás.

5. Fashion Quotes 
Szintén nagyon megfogott a borító. Imádom a divatot és a divat idézeteket is. Szóval nem is kérdés, hogy kell nekem.

6. Rupi Kaur: Milk and honey
Külföldön egy hihetetlenül ismert könyv ez, én pedig roppantul kíváncsi vagyok rá. Olvastam már belőle pár idézetet és azok nagyon tetszettek.

A legjobb pedig az, hogy innen már öt könyvet meg is rendeltünk, szóval én már most tudok örülni nekik. Remélem, hogy karácsonyra minden megjön.


The Body Shop-os cuccok


Mindig kapok karácsonyra parfümöt, de most konkrétan nem választottam egyet sem. Helyette a The Body Shop-ban szemeztem pár dologgal. Imádom, a jobbnál jobb illatú dolgaikat és, hogy annyira jó hangulatú az üzlet. Aminek legjobban örülnék azok a különböző bőrápolók vagy valamelyik matt rúzs. Már célozgattam is itthon, hogy mik azok, amik tetszenek :D

Női táska és hatalmas sál

A ruhák nálam eléggé tabu témák, mert én magam szeretem eldönteni mit hordok, de egy táskának vagy egy sálnak nagyon örülnék.
A mostani ridikülömet suliba hosszú napra nem tudom hordani, mert van, hogy nem férek el benne. Igazán örülnék valami jó nagynak, amibe mindenem elfér.
Sálat azért szeretnék, mert sehol sem találok magamnak olyat, ami igazán tetszik, így hátha valakinek jobban megy a keresés. Olyan sálat szeretnék, ami hatalmas, puha, nagyon meleg és megy mindenhez.


Konkrétan úgy érzem ennyi dologra lenne szükségem. Én mindennek tudok örülni és sokkal jobban szeretem meglepetéseket.
Persze nem szabad elfelejtenünk, hogy a karácsony lényege nem az ajándékozás. Én magában  a készülődést sokkal jobban szeretem. Számomra a karácsony fő szempontja, hogy ilyenkor tényleg együtt van a család és minden olyan békés.
Ha van karácsonyi kívánságlistátok akkor ne tartsátok magatokban, várom a kommentjeiteket!

A Blogprojekt további résztvevői is várnak titeket bejegyzésekkel:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Popular Posts