Baráth Viktória: A főnök


Valóban ​te irányítod a saját életedet? 
Ana Moreno békésen él Albuquerque leggazdagabb negyedében. Mindene megvan, amiről egy nő álmodhat: csodás ház, személyzet és egy milliomos vőlegény, akivel boldogan tervezgetik az esküvőjüket. A rózsaszín álomvilágnak azonban vége szakad, amikor egy este ismeretlenek elrabolják Anát. A lány ekkor döbben rá arra, hogy az élete mégsem volt olyan fényes és csillogó, mint ahogy azt gondolta. Fogvatartója válaszút elé állítja: ha életben akar maradni, meg kell tanulnia alkalmazkodni ahhoz a kegyetlen világhoz, amibe került. A titkok és csalódások hálójában őrlődve azonban arra még ő sem számít, hogy a bosszúvágy egy teljesen új emberré fogja átváltoztatni. 
Hol a határ jó és rossz között? Mire lehet képes az ember, ha a bosszú hajtja? Vajon létezhetnek valódi érzelmek egy kegyetlen világban, vagy csak az érdek vezérli a tetteinket?

Kiadás: 2017, Álomgyár
Oldalszám: 368
Moly: 98 %

Ez a könyv hihetetlenül magába szippantott. Elragadott a világa, a hangulata és teljesen megbabonázott. Végig le kötötte a figyelmemet, nem volt kedvem mást csinálni, csak egy huzamban akartam olvasni. Annyira magával ragadott, annyira imádtam és hatalmas nyomot hagyott bennem.

Kezdeném azzal, hogy rengeteg bloggernél láttam már róla értékeléseket és alig vártam, hogy végre már én is megkaparintsam. Tudtam, hogy jó lesz, de hogy ennyire... Nem olvastam még ilyen könyvet, nem mindig szeretek idősebb szereplőkről olvasni, de egyszerűen most ezt is imádtam. A témájában sem olvastam még ilyet, de most nagyon lebilincselt. Egyszerűen nem gondoltam, hogy nekem ennyire tetszhet. Miután elolvastam, egy óriási ürességet éreztem, mert nem akartam, hogy egy ilyen baromi jó könyv véget érjen. Azt mondtam, hogy még még még, én ezt olvasni akarom, mert egyáltalán nem volt elég az a 368 oldal. 

Már az első oldalaknál iszonyat jól indult a történet, ahogy megismertük a tökéletes, idill életet, és azt, ahogyan ez teljesen le lett rombolva. Mikor a hercegnői életet élő Anát elrabolják az élete gyökeres fordulatot vesz. Ahogy folyamatosan kialakult a cselekmény, a sztori onnantól egyszerűen nem lehetett nem élvezni. Ana megváltozik, átértékeli az életét és kész együtt működni Ryannel, a saját életét akarja élni és saját maga akar elérni valamit. 
Ez volt az első könyvem az írónőtől, és imádtam a stílusát. Tetszettek azok a jó gondolatok, tetszett a történet háttérsztorija és ahogy felépítette a könyvet az igazán elismerésre méltó.
Nem egy egyszerű témákat dolgoz fel és nem egy rózsaszín cukormázas világot, hanem a kőkemény durva alvilág.


A karaktereket is egyszerűen imádtam. Ana, ahogyan változott és fejlődött az annyira jó volt. Mondjuk a végénél pár részben kicsit bosszantott, de sebaj, mert a végére már ugyanúgy szerettem a karakterét. Ryan pedig, csak egy hatalmas sóhaj. Új kedvenc szereplőm lett, az tuti. Nagyon megvett magának, de szerintem, aki olvasta, vagy olvasni fogja a könyvet az megérti. Nem lehet nem kedvelni őt. Tetszett, mikor meg értettük, hogy miért is tart, ahol tart és az ő személyiségét. Imádtam a beszólásait, és a viselkedését. Szerettem, hogy tényleg nem változott meg teljesen a történet végére (mert gyűlölöm, mikor a szereplők csak úgy hipp-hopp 360 fokos fordulatot vesznek) Ryan ugyanolyan kemény, magabiztos, céltudatos férfi maradt, de még is ott volt az érzékeny oldala, ami nem változás volt, csak a személyisége része és ezt ismerhettük meg a történet végére. A többi karakter is nagyon jól fel volt építve, volt az egész könyvnek egy olyan valóságos hangulata és ez a karaktereknek is köszönhető volt. 

A romantika szált nem lehetett nem imádni, rengeteg kedvenc részt avattam. Szerettem, ahogy kialakult és ahogyan elmélyült. Imádtam olvasni. Voltak erotikus jelenetek a könyvben, de örültem, hogy nem az volt a fő szempont, mert akkor azt éreztem volna, hogy ez a könyv nem szól semmiről. De itt minden tökéletes egyensúlyban volt, semminél nem éreztem, hogy túl sok. A keveset pedig csak az oldalszámra tudom elmondani. Nagyon szeretném még olvasni, mert nem volt elég sokkal többet akarok még ebből a könyvből,  még sokkal hosszabban.

A végére azt tudom elmondani, hogy meghasadt a szívem, de még is imádtam és utáltam egyszerre. Ez a könyv minden érzelmet kiütött az olvasás alatt. A vége is egyszerűen olyan volt mint egy gyomron vágás.

A borítót imádom, iszonyúan illik a történethez és magában is nagyon tetszik, de mint említettem szerintem tükrözi a történet hangulatát is.

Pár óra alatt kiolvastam és annyira olvasnám még, nem akartam, hogy vége legyen, de letenni sem akartam. Új kedvencem lett, de ezt erre a könyvre kevés mondani, mert ez a tipikusan az az olvasmány ami egyszerűen kikészít. Nincs kedvem mást olvasni és nincs kedvem más szereplőkhöz. Most csak A főnök van. Az volt a legjobb, amikor azt mondtam magamnak, hogy na az ilyen könyveknél érzem azt, hogy imádok olvasni. 

Csillagos értékelés:

Kedvenc idézetek: Nem akartam kiírni az összeset, pedig volt még nagyon sok, de ezt a hatot különösen imádom :D

,,– Ez csak egy egyszerű átadás lesz, este pedig egy sima buli. Nem akarom, hogy elbőgd magad az ügyfeleim előtt, szóval jobb lesz, ha a szobádban maradsz. Nézhetsz romantikus filmeket, sírhatsz a szőke herceged miatt, bánom is én, de ilyen fejjel ne kerülj elém, mert még az élettől is elmegy a kedvem!''

,,– Remélem, nem engem képzeltél oda – jegyezte meg csípősen Ryan, mire én a legbájosabb mosolyommal fordultam felé.
– Hidd el, nem – lihegtem –, akkor mélyebbre céloztam volna.''

,,– Majdnem elcseszted az egészet! – mondta már halkabban, de a dühtől még mindig remegő hangon. – De ezt leszámítva… – A fejét csóválta, miközben vett egy mély levegőt. – Egy kibaszott istennő voltál odabent!''

..– Kurvára dögös. Hogy szedted fel?
Végre megszabadultam tőle, erre itt is ő volt a téma.
– Mazochista vagyok. Imádom, ha kihasználnak és megaláznak – válaszoltam szarkasztikusan.''

,,– Ott volt a partin, szaglászott – szólalt meg Ryan. – És ráhajtott Anára.
– És melyik zavar jobban?''

,,Az egyik ügyfél például azt gondolta, hogy Nickyvel eltettetek engem láb alól.''


Kinek ajánlom? Mainstream lesz ha azt mondom, hogy mindenkinek? Őszintén, aki lebilincselőt akar és nem egy tucat romantikus történetet annak tökéletes lesz, mert szerintem ezt a könyvet nem lehet nem szeretni.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Popular Posts